woensdag 19 juni 2013

Buurtdiner Kook met mij mee

De Rotterdamse kookstudio Kook met mij mee organiseert maandelijks buurtdiners voor mensen die in Noord wonen. Deze keer mocht ik ook zo'n diner bijwonen!
De recepten zijn inmiddels gepubliceerd, klik op lees verder!



Yuba rollen met frisse dressing en cashewcremeDit gerecht heb ik samen met mijn kookpartner gemaakt :) Veel werk, maar dan heb je ook wat - mooi en feestelijk ongewoon gerechtje.




Koolrabi en sinaasappelsoep
Klinkt heeeeel raar, maar is oh zo lekker! Je proeft geen sinaasappel trouwens ;) Maar die zit er wel in!


Snijbiet sushi met yuba loempia
Een heel goed idee om in plaats van nori snijbiet te gebruiken! Ik vroeg me laatst nog af waar ik deze groente in zou kunnen verwerken. Snijbiet komt uit de buurt tuin Oogst met mij mee!




Rode bietenlasagne 
Nog een verrassend lekker recept! Ik ben altijd blij met recepten op basis van rode bieten.


Aardbeienkanten met kokos-banaan ijs
Een bolletje zelfgemaakt ijs! Er zitten maar 4 ingredienten in: bananen, kokosmelk, cashews en agavesiroop!
Hier moet je wel een ijsmachine voor hebben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...