zondag 6 februari 2011

Blueberry days

Onlangs heb ik een paar pakjes blauwe bessen gekocht. Ik had er zo'n zin in na het zien van dit recept.
Om mijn pie te zoeten heb ik melasse gebruikt. Waarom niet, dacht ik. Extra gezond. Oei, dat was een foute keus!.. Het smaakte verschrikkelijk :) Doe ik nooit meer.
Alsof dit niet genoeg was, ging de gesmolten margarine uit mijn over lopen, en ongemerkt was mijn vloer ondergedruppeld :O Margarine smelten was volgens het recept. Maar ik wist niet dat de standaard bakvorm vloeistofdoorlatend was. Zodoende leert men :)

Goed. Ik had nog wat bessen over. Ik besloot een lekker ontbijtje te maken, uit een pak van Joannusmolen, Breakfast TarweHaverOntbijt. Hehe je raadt het al - die was ook niet zo lekker. Bitter vond ik het.
Iemand een idee wat ik er anders mee kan?

Ik heb geen zin meer om te experimenteren :) Ik haal de volgende keer gewoon weer de vertrouwde Brinta in huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...